Květen 2011

SUPERSTAR!

30. května 2011 v 21:45 | ja |  ♥stars♥
Tak a vypadl nám náš rastaman je třetí,ale i tak je to úspěch..... a vůbec možná lepší než být 2
No,podle toho kdo to jak bere třetí =úspěch a to velký
ale 2.taky úspěch možná větší ale co 2=prohra o 1 místo:)
ale máme tady Gábi a Luky-->(Gabriela Gunčíková ..vs.. Lukáš Adamec)
Takže jako minulý rok ČESKO ..Vs.. SLOVENSKO

téma týdne :Pohádky

30. května 2011 v 19:46 | ja
Pohádky-->vypráví se malým dětem nejčastěji před spaním nejvíce o princeznách,o čertech a td..
většinou je to jak zápasí dobro se zlem...vítězí dobro a zlo je poraženo
Pohádka z pojmu literatury:je lidový žánr,ve kterém vystupují nadpřirozené postavy -(dobro a zlo) Dobro vítězí.

Nejvíce se dětem líbí pohádky o čertech,čarodějnicích,princeznách kouzlech atd.....
toť vše myslím že je to všem jesné co je to POHÁDKA.......

Do brány pekel :D} (MHD) :D

29. května 2011 v 21:28 | ja |  my life
No dneska v kině dobrý no Kung fu panda 2 } původně piráti z karibiku 4.. 3d potkal sme kámoše ze školy a ještě že to je hrozný ty autobusy :DD chlap nepříjemnej jako prase narvanej autobus docela místa jenom na stání poslední autobus jel jiank už žádnej a on nám řekne že do Benátek nad Jizerou nejede při tom tam byl úplně včas jak to bylo na tom papíře :D
a šli jsme se teda poptat na informace a oni nám řekl iže další autobus jede až v 5 ráno tak jsme museli jet vlakem poslední taky jel až na stanici vlakovou no asi 10 no kiláků od Bnj nebo kolik to je :D
Varování menší pro vás : pokud jedete Někam o víkendu :D tak dávejte pozor velký jak to jede a zejména v neděli kdy jejako státem vyhlášený svátek :D

Ták

26. května 2011 v 21:12 | ja |  my life
Tak lidi to byl nádherné počasí krása,teplo tenhle měsíc se vážně vydřil,se školou se jelo do Anglie,ale autobusem :( škoda,spousta fotek nějaký sem dám od kámošek, já sem nejela :( protože jsem nemohla,ale moc se těším příští rok se LETÍ do Skotska-->tam už letím, už se těším i na červen budeme mít slavnost ukončení devítky :( snad se to vydaří.

moje nej kámoška s mojí další kámoškou --> njn ta móda tam je úpně jiná :)

Zlaté ČESKÉ ručičky

15. května 2011 v 20:07 | ja
Né nadarmo se říká Zlaté České ručičky.....Jen se podívejte co jsme dokázali no inu je toho hodně a máme připsáno zase něco dalšího ---> bojovali jsme statečně ale co medajli máme tak co krásný bronz možná si někteří říkáme,bronz ccc ale bůh dík za ten bronz,ale určitě příští rok vybojujem zlato ;)

Moje město

10. května 2011 v 21:21 | ja
Moje město-miluju ho není zapadlí,ale není to ani centrum krásní kluci,sranda ta tu rozhodně nechybí každý má sovje oblíbené ať už je to Praha,Brno atd. a já..? Já mám Benátky nad Jizerou -spousta lidí si ho plete s Italským městem-Benátky.
Je to moje nej město ve kzterém sem vyrůstala.

snímek vyfocený asi před 5 lety a jen horní část benátek

Nejstarší část benáteckého zámku pochází z doby kolem roku 1525.
Kolem zámku byla v polovině 17. století postavena i potřebná hospodářská stavení a celý areál, včetně kostela, byl obehnán zdí se třemi branami. V roce 1656 nové křídlo zámku vyhořelo. Teprve na konci 17. století, když byl majitelem panství hrabě ze Schützenu, došlo k zásadní opravě a přestavbě celého zámku. Tehdy získal benátecký zámek podobu, kterou má dnes.Severně od Benátek byl vystavěn před rokem 1264 hrad Dražice, jehož zbytky se dodnes dochovaly na skalnatém výběžku nad řekou Jizerou. Jan z Dražic získal někdy před rokem 1346 povolení založit na nedaleké vyvýšenině město Nové Benátky.

Kulturní život zabezpečuje Základní umělecká škola J. A. Bendy, Muzeum Benátky, Muzeum hraček, Kruh přátel umění, Sokolské dětské divadlo Hvězdička, Loutkové divadlo Rolnička, Keramický ateliér U Matouše, Klub dětí a mládeže, Spolek rodáků, Taneční škola FIS Ladislava Fišera, Loděnice na Urbanovce, hudební skupiny (EX 05, Artes, Kvintet, Jan Becher, Trampskej děs,..) a další.zi ty tradiční patří bezpochyby Novoroční ohňostroj, Ples města, Benátecký pohár - soutěž ve společenských tancích třídy A, Prvomájový jarmark, Ochutnávky vín, Dětský den, Setkání s důchodci, Festival životní scény, Zámecké slavnosti, Benátky filmových amatérů, divadelní představení apod. Úspěšná jsou také mnohá sportovní odvětví: hokej, hokejbal, badminton, vodní slalom, rychlobruslení, kulečník, tenis, volejbal, motokros, šachy i kopaná.

sorry

10. května 2011 v 20:49 | ja
Promiňte všimli jset si asi že sem na blog dlouho nic nedala a ani chvíli nebudu píšeme teď veš kole testy Scio a tak mám toho moc ,moc se omlouvám